Basic verzija
1. Pritisnite crvenu tipku, koja služi za skeniranje dokumenata.
2. U okvir obuhvatite MRZ kod na ličnoj ispravi gosta.
Na osobnim iskaznicama se MRZ kod u 3 reda nalazi na poleđini iskaznice, a na putovnici se obično nalazi na dnu stranice s identitetom na početku putovnice.
Nakon što ste očitali dokumente kamerom telefona, automatski ste unijeli podatke u aplikaciju.
3. PODACI O GOSTU
Ispunite polja, koja se automatski nisu očitala:
4. Provjerite unesene podatke.
5. Pojedinosti prijave (rezervacije) uredite na način, da odaberete automatski oblikovan prikaz rezervacije u kalendaru i uredite pojedine podatke.
6. Promjene se automatski šalju na eVisitor. Na tom zaslonu produljujete i skraćujete prijavu svih gostiju u rezervaciji.
S pritiskom na pojedinog gosta u rezervaciji, promijenite pojedinosti prijave, što znači da će se promijeniti detalji dotičnog gosta, a ne svih gostiju, koji su u sobi.
Unesite e-mail adresu i lozinku koju biste željeli koristiti za svoj SnapGuest račun.
Označite ”Slažem se s uvjetima korištenja i pravilima o privatnosti” i pritisnite “STVORI RAČUN.”
Da biste potvrdili svoj račun kliknite na link u poruci koju ste dobili putem vaše e-mail adrese.
1. Da biste mogli kreirati prijavu gostiju, potrebno je prvo dodati eVisitor račun.
U gornjem desnom kutu aplikacije pritisnite ikonu “postavke (Settings).”
2. Odaberite opciju “Upravljanje računima eVisitor (Manage eVisitor accounts).”
3. Za dodavanje eVisitor računa odaberite “+”.
4. Unesite osobni identifikacijski broj-OIB i lozinku eVisitor računa te to potvrdite sa “DODAJ RAČUN (ADD ACCOUNT).”
5. Nakon uspješnog dodavanja eVisitor računa, podaci o objektu i sobi uvezeni su u vaš kalendar.
Da, u ponudi je i hrvatski jezik. U postavkama aplikacije kliknite na prozor “Općenito” te promijenite jezik na onaj koji Vam odgovara.
Aplikacija se može koristiti na neograničenom broju mobilnih uređaja. Instalirajte aplikaciju na svim mobilnim uređajima preko kojih želite prijavljivati goste, i upišite se sa istom e-mail adresom i lozinkom.
Kada skenirate MRZ kod jednog gosta, kliknite na “Soba” i odaberite sobu u koju želite smjestiti gosta. Kako biste dodali još jednog ili više gostiju u određenu sobu, kliknite na “Skeniraj sljedeću ispravu” i nakon što ste dodali sve goste koje ste željeli prijaviti u istu sobu kliknite još na “Spremi i završi”. Također, možete to učiniti i na način da u kalendaru otvorite određenu rezervaciju i kliknete na “Prijavi dodatnog gosta”.
Aplikacija prepoznaje sve putovnice stranih, kao i domaćih državljana, koje sadrže MRZ kod.
Aplikacija pruža i tu mogućnost, skeniranje osobnog dokumenta preko fotografije. Potrebno je samo da je fotografija primjerene kvalitete i da osobni dokument sadrži MRZ kod.
Kako bi uspješno riješili nastali problem pošaljite nam log iz aplikacije. Idite na Postavke, na dnu kliknite 8 puta na Verzija, zatim odaberite da ćete poslati log na Gmail i pošaljite na info@snapguest.hr.
Korisnički račun ne možete sami izbrisati, ali ćemo ga mi na Vaš zahtjev izbrisati.
Aplikacija će automatski pročitati broj kreveta sa eVisitora.
Funkciju za slanje potvrde o prijavi gostu nažalost trenutno nemamo.
Broj kreveta se računa po ukupnom broju kreveta koji imate u apartmanu, dakle stalni + pomoćni.
Ako podijelite aplikaciju sa svojim prijateljem dobijete besplatne dane.
Da, aplikacija pruža i tu mogućnost.
Na osobnim iskaznicama se MRZ kod u 3 reda nalazi na poleđini iskaznice, a na putovnici se obično nalazi na dnu stranice s identitetom na početku putovnice.
U postavkama aplikacije kliknite na “Sinkronizirajte podatke”, nakon toga će Vam pisati “eVisitor je uspješno sinkroniziran”. Zatim, unesite ručno podatke koji se nisu sinkronizirali: “Soba” i “Tip putovanja”.
Na dnu u postavkama kliknite 8 puta na “Verzija”, zatim odaberite da ćete poslati log na Gmail i pošaljite na info@snapguest.hr.
U postavkama aplikacije kliknite na “Provjeri ili obnovi svoje licence”. Tu možete produžiti besplatno razdoblje ako ste podijelili aplikaciju sa prijateljem ili napraviti uplatu za željene licence.
U postavkama kliknite na “Provjeri ili obnovi svoje licence”. Nakon toga, u preporukama ćete vidjeti koliko imate besplatnih dodatnih dana. Ako želite na taj način produžiti licencu i iskoristiti svoje besplatne dane, kliknite na “Koristi besplatne dane”.
Provjerite jeste li unijeli eVisitor račun i provjerite internetsku vezu. U slučaju da se sobe i dalje ne pojavljuju kontaktirajte SnapGuest podršku.
Visa, American Express ili Mastercard su kartice pomoću kojih možete izvršiti uplatu licence.