Basic version
1. Pritisnite crvenu tipku, koja služi za skeniranje dokumenata.
2. U okvir obuhvatite MRZ kod na ličnoj ispravi gosta.
Na osobnim iskaznicama se MRZ kod u 3 reda nalazi na poleđini iskaznice, a na putovnici se obično nalazi na dnu stranice s identitetom na početku putovnice.
Nakon što ste očitali dokumente kamerom telefona, automatski ste unijeli podatke u aplikaciju.
3. PODACI O GOSTU
Ispunite polja, koja se automatski nisu očitala:
4. Provjerite unesene podatke.
5. Pojedinosti prijave (rezervacije) uredite na način, da odaberete automatski oblikovan prikaz rezervacije u kalendaru i uredite pojedine podatke.
6. Promjene se automatski šalju na eVisitor. Na tom zaslonu produljujete i skraćujete prijavu svih gostiju u rezervaciji.
S pritiskom na pojedinog gosta u rezervaciji, promijenite pojedinosti prijave, što znači da će se promijeniti detalji dotičnog gosta, a ne svih gostiju, koji su u sobi.
Unesite e-mail adresu i lozinku koju biste željeli koristiti za svoj SnapGuest račun.
Označite ”Slažem se s uvjetima korištenja i pravilima o privatnosti” i pritisnite “STVORI RAČUN.”
Da biste potvrdili svoj račun kliknite na link u poruci koju ste dobili putem vaše e-mail adrese.
1. Da biste mogli kreirati prijavu gostiju, potrebno je prvo dodati eVisitor račun.
U gornjem desnom kutu aplikacije pritisnite ikonu “postavke (Settings).”
2. Odaberite opciju “Upravljanje računima eVisitor (Manage eVisitor accounts).”
3. Za dodavanje eVisitor računa odaberite “+”.
4. Unesite osobni identifikacijski broj-OIB i lozinku eVisitor računa te to potvrdite sa “DODAJ RAČUN (ADD ACCOUNT).”
5. Nakon uspješnog dodavanja eVisitor računa, podaci o objektu i sobi uvezeni su u vaš kalendar.
Yes, the app reads documents of all foreign and domestic citizens containing MRZ code.
To solve the problem, send us a log from the app. Go to “Settings” at the bottom, click eight times on “Version,” then choose to send the log to info@snapguest.hr.
SnapGuest will automatically read the number of beds from your eVisitor account.
Unfortunately, this feature is currently unavailable.
On ID cards, MRZ code (three rows long) is on the back of the document, and in passports, it’s usually on the bottom of the identity page, at the beginning of the passport.
In Settings, click on “Sync data”, after that, you’ll be notified that “eVisitor is successfully synced.” Then manually add the unsynced data:”Room” and “Type of travel.”
Go to “Settings” at the bottom, click eight times on “Version,” then choose to send the log to Gmail or to info@snapguest.hr.
In “Settings” click on “Check or renew your licenses.”
After that, you will see how many free extra days you have in the recommendations. If you want to renew your license and use your free days, click “Use free days.”
Make sure you have entered an eVisitor account and check your internet connection. In case the rooms still do not appear, contact SnapGuest support.
Visa, American Express or Mastercard are cards with which you can make a license payment.